Кожного року в грудні ми з друзями…складаємо карту бажань

dreamВнутрішній світ дитини широчезний та містичний, закутаний в мрії та таємниці, вигадки, казки, легенди. По мірі нашого дорослішання цей світ зменшується і дає місце збільшенню світу реального – з його відносинами, реаліями, тверезостями та константами. Хоча насправді, це ж ми самі цей нейтральний по своїй сутності Всесвіт наділяємо позитивними чи негативними ознаками, самі створюємо собі можливості чи встановлюємо обмеження. З часом та з віком так стається, що крила або еволюційно виростають, або не виростають з позицій тверезого біологічного розуміння, що людина не птаха.

dream-008Є різні методики складання карти бажань. І проблеми доступу до інформації фактично немає, – мережа Іnternet по запиту видає сотні порад та сотні прикладів. В тренінг-центрі «EGO» пропонують не стільки заняття по експрес-вирізанню картинок з журналів і їх розміщенню на карті, скільки роботу над власними бажаннями, з’ясування істинності бажань, роботу з їх правильними формулюваннями, перевіркою на відповідність природі людини, пропрацювання бажань у всіх важливих сферах життя людини; ну і, звісно, використання синергії групи, коли 1+1=11, за визначенням, при високій організованості системи сума властивостей системи буде вище суми властивостей її компонентів.

dream-bigЗ досвіду проведення «Карти бажань» попередніх років: часто тяжко людям визначитися, що саме вони бажають, що є первинним бажанням, як відрізнити бажання істинне і бажання-наслідок. Як дозволити собі бажати багато? Як не обмежувати свої бажання та мрії розміром заробітку, розміром самооцінки, стереотипами, негативними установками.

Ну що ж, хочеться розправити крила, відчути політ мрії та зануритись в новорічно-різдвяну містерію? Приходьте на «Карту бажань» в тренінг-центр «EGO».

А й правда, крилатим ґрунту не треба.
Землі немає, то буде небо.
Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.

В цьому, напевно, правда пташина…
А як же людина? А що ж людина?
Живе на землі. Сама не літає.
А крила має. А крила має!..(Л. Костенко)

 

%d0%bc%d0%b0%d0%ba%d0%b5%d1%82-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b3%d1%83%d0%ba-%d0%b6%d1%83%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%b0

%d0%bc%d0%b0%d0%ba%d0%b5%d1%82-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b3%d1%83%d0%ba-%d1%85%d0%be%d0%bc%d1%8f%d0%ba

І на завершення, для натхненної роботи над бажаннями, ПРЕКРАСНА ПРИТЧА.

На задвірках Всесвіту знаходився один магазинчик. Вивіски на ньому давно вже не було – її колись знесло ураганом, а нову господар не став прибивати, тому що кожен місцевий житель і так знав, що магазин продає бажання.

Асортимент магазину був величезний, тут можна було купити практично все: величезні яхти, квартири, заміжжя, пост віце-президента корпорації, гроші, дітей, улюблену роботу, гарну фігуру, перемогу в конкурсі, великі машини, владу, успіх і багато-багато іншого. Не продавалися лише життя і смерть – цим займався головний офіс, який знаходився в іншій Галактиці.

Кожен, хто приходив в магазин (а є ж і такі бажаючі, які жодного разу не зайшли в магазин, а залишилися сидіти вдома і просто бажати) в першу чергу дізнавався ціну свого бажання. Ціни були різні. Наприклад, улюблена робота коштувала відмови від стабільності і передбачуваності, готовності самостійно планувати і структурувати своє життя, віри у власні сили і особистого дозволу працювати там, де подобається, а не там, де треба.

Влада коштувshingletown_large_pitched_roof_fairy_house_door_opens_and_closes__65345-1448444511-1280-1280ала трохи більше: треба було відмовитися від деяких своїх переконань, вміти всьому знаходити раціональне пояснення, вміти відмовляти іншим, знати собі ціну (і вона повинна бути досить високою), дозволяти собі говорити «Я», заявляти про себе, незважаючи на схвалення або несхвалення оточуючих.

Деякі ціни здавалися дивними – заміжжя можна було отримати практично задарма, а ось щасливе життя коштувало дорого: персональна відповідальність за власне щастя, вміння отримувати задоволення від життя, знання своїх бажань, відмова від прагнення відповідати думці оточуючих, уміння цінувати те, що є, особистий дозвіл бути щасливим, усвідомлення власної цінності і значущості, відмова від бонусів «жертви», ризик втратити деяких друзів і знайомих. Чи не кожен, хто приходив в магазин був готовий відразу купити бажання. Деякі, побачивши ціну, відразу розверталися та йшли. Інші довго стояли, перераховуючи готівку і розмірковуючи, де б дістати ще грошей. Хтось починав скаржитися на занадто високі ціни, просив знижку або цікавився розпродажем.

А були й такі, які діставали всі свої заощадження і отримували заповітне бажання, загорнуте в красиву шаршаву папірячку. На щасливчиків заздрісно дивилися інші покупці, шепочучи, що господар магазину – їхній знайомий, і бажання дісталося їм просто так, без жодних зусиль.

Господарю магазину часто пропонували знизити ціни, щоб збільшити кількість покупців. Але він завжди відмовлявся, так як від цього страждало б і якість бажань. Коли у господаря запитували, чи не боїться він розоритися, то він хитав головою і відповідав, що в усі часи будуть існувати сміливці, готові ризикувати і змінювати своє життя, відмовлятися від звичного і передбачуваною життя, здатні повірити в себе, повірити, що вони мають сили і засоби для того, щоб оплатити виконання своїх бажань.

А на дверях магазину вже добру сотню років висіло оголошення: «Якщо твоє бажання не виконується – воно ще не оплачене».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *